Tästä oli puhetta, ja... No khyllä nyt todellakin kelpaa ~ t00d kHelpaaH..!! =) *slurps*
Tässä joitain (tai kaikki?) vaihtoehdot, mä otin tietenkin(!!) tyyreimmän...
Ihan näppärät kajarit, vaikka... No khyllä mä vähän i.s.o.m.p.i.a. odotin (varsin taka purkeista).
Noh, ei se koko aina kaikkea kerro. Vaikka, no khyllä ne vähän korreloi toisiaan. Noh, mitä mieltä (kun olen testaillut)? Ihan ok, ei maailman paras - mutta... Khyllä isommat kajarit olivat ~ ja ovat olleet; Mielessä! Jos ne (joskus) hommaan, niin khyllä nämä silti jää aktiiviseen käyttöön. Tai niin olen ainakin suunnitellut, aina se ei pidä paikkansa. Nyt(kin) 2 (kakkos) kone on hyvin vähällä käytöllä, kun tämän uuden hommasin. Noh, ehkä se on alku-huumaa. Mutta takas kajareihin; khyllä olen valintaani ihan tyytyväinen :-)


