maanantai 26. tammikuuta 2026

Aspire XC-1710 & Galaxy Ring Titanium Black

Jahas; Kaksi (2) kärpästä yhdellä (1) iskulla.

---

Aspire XC-1710 (toinen blogi)

Suorittimen turbo-taajuus: 3,4Ghz

Keskusmuisti: 8 Gb DDR4 SDRAM

Tallennus: 256 Gb M.2 SSD

Yhteydet: Wi-Fi 6 & Bluetooth 5.0

Käyttöjärjestelmä: Windows 11 Home 64-bit

Joo, tämä EI TODellakaan ole mikään "pääkone". Tai, noh... juuri tällä hetkellä se - mutta kakkos koneeksi tämä on tarkoitettu. Niin, ja että siitä on myös muuta(kin) iloa - kuten nyt. On tämä läppäriä nopeampi (ainakin mun 'tuhnua' sellaista), ja mikä tärkeintä; Helpompi käyttää. Läppäri piti aina avata, ja johdot oli kireitä (liittimet oli myös huonot, vähän ~ ja huonossa paikassa). Nyt on paljon kätevämpi, osa-syy varmaan(?) miksi pöytäkone kehiteltiin. Liittien määrästä (yleisesti ottaen, pöytäkoneissa) voi khyllä jotain päätellä. Tässä ei niitä kovin montaa ole, mutta tarpeeksi. Ja "edessä", eikä missään 'pimeässä (tietokone)pöydän alla'.

Galaxy Ring Titanium Black [12] (toinen blogi)

Tätä(kin) olen halunnut. Noh, nyt kun olen tätä pari kuukautta käyttänyt (kirjoitan tätä 09.03.2026), niin on into vähän lopahtanut. Mutta, niin käy kaikelle ~ Kaikkeen kyllästyy, niin valitettavaa kun se on(kin) =/


Mutta, pääasia; Että joskus on ollut iloa. Ja, khyllä mä tätä/näitä molempia käytän, niinQ on aikalailla minun kaikkien laitteiden kanssa. Vähän vähemmän kun aluksi, mutta... käytän kuitenkin. Tosiaan, "kakkos-kone" - olen varmaan vaahdonnut tarpeeksi "n. 2500e pelikoneesta", mutta sitä kohti. Tämmöiset "turhat" sormukset nyt vaan siirtää sitä, mutta en mä ala "nuudelia syömään".

torstai 22. tammikuuta 2026

Elisa (Viihde), Temu & Wurkkos


Tulipa sitten päivitettyä Elisa Viihdettä (joka on t00d LOiSTava).

Niin tällä soundbarilla, kuten sain rajattoman tallennustilan ~ khyllä kHelpaaH..!! =) 8-]

Ja ei se tähän lopu, vielä on mahdollisuus päivittää lisä-kajareita. Ihme, ettei myyjä mainostanut sitä(!?), haluaako ne lisää postimaksuja. Vai kun sanoin, että "mahdollisimman halvalla". Noh, oli miten oli - niin ihan typerää. Pitää taas raahautua elisaan joku päivä.

Temusta(kin) jotain hyödyllistä, eikä vaan halpaa roinaa. No joo, noi korvakorut on ihan surkeita (hajoaa jo ennen ensi-käyttöä). Mutta laukku...

...tai laukut ~ Nämä molemmat on ollut ahkerassa käytössä, joten täten ne on ilmeisesti(!) hyviä.

Tämä(kään) ei ole paha, khyllä olen tykännyt. En edes tiennyt, että kaipaan/kaipasin tämmöistä (näin vaan mainoksen tästä) - mutta tarpeeseen on tullut.

Wurkkos -(netti)kaupasta ostin taas uuden taskulampun ~ T.A.A.S.!! =Xxx


Ihan kivoja ostoksia, en valita ~ En missään nimessä valita..!! :-) Mutta, eniten tykkään elektroniikasta - kukapa ei(?). Eli niitä vaan lisää kiitos, vaikka olihan nämä(kin) ihan hyviä (soundbar on upea)