torstai 4. kesäkuuta 2026

Wheel Stand Pro V2 Deluxe

Tuli sitten ratin kaveriksi hommattua tämä "standi".

Ihan soiva peli.

Onko/oliko vaikea asentaa?

No ei ihan lasten-leikkiä, mutta pro:lle ~ kuten minä 8-] ;-Ddd ~ easy peasy.

Ylempänä pyörii Dirt Rally 2.0, tässä taas Gran Turismo Sport.


Olenko tyytyväinen? Noh, en ehkä(.) pelkkään tähän - mutta kokonaisuus; pc, näyttö, ratti yms... Hyvin(kin) iloinen...