Tuli sitten ratin kaveriksi hommattua tämä "standi".
Ihan soiva peli.
Onko/oliko vaikea asentaa?
No ei ihan lasten-leikkiä, mutta pro:lle ~ kuten minä 8-] ;-Ddd ~ easy peasy.
Ylempänä pyörii Dirt Rally 2.0, tässä taas Gran Turismo Sport.
Olenko tyytyväinen? Noh, en ehkä(.) pelkkään tähän - mutta kokonaisuus; pc, näyttö, ratti yms... Hyvin(kin) iloinen...




